Könyvelést támogató megoldások

Újfajta kapcsolat könyvelőirodák és ügyfeleik között

A digitalizáció előretörésével egy újfajta kapcsolat alakul ki a könyvelőirodák és ügyfeleik között, amely lehetővé teszi az adatok gyorsabb és hatékonyabb megosztását.Lépjen kapcsolatba a SAM csapatával

Kapcsolat
Hero illustration

A probléma

Hero illustration

Az egyik legnagyobb problémát a kiszámíthatatlanság jelenti a könyvelőirodák részére.

Hero illustration

A napi munkavégzésből hiányzik a tervezhetőség.

Hero illustration

A könyvelők közel harmada szeretné, hogy az adminisztrációs tevékenységre szánt munkaidejük csökkenjen.

Hero illustration

Jelentős időt igényel többek között a monoton adatrögzítő tevékenység.

A fentieknek köszönhetően a tanácsadásra valamint a kiemelten fontos kapcsolattartásra alig, vagy egyáltalán nem marad idő.

A megoldás

Hero illustration

A digitális fejlesztések bevezetésével már rövid távon is jelentős mértékben csökkenthető a környezeti terhelés.

Hero illustration

A felhő alapú megoldások használata költséghatékonyabb, hozzájárul a fenntartható működéshez és a terhelés csökkentéséhez.

Hero illustration

SAM használatával elkerülhetők a dokumentumvesztések.

Hero illustration

Az innovatív technológiák alkalmazása lehetővé teszi a vállalatok és egyének számára, hogy hatékonyabban működjenek.

A fentieknek köszönhetően a tanácsadásra valamint a kiemelten fontos kapcsolattartásra alig, vagy egyáltalán nem marad idő.

A SAM használata segít átlátni a vállalkozás pénzügyi helyzetét, elősegíti a hatékony és gyors döntéseket, valamint nagyban hozzájárul a vállalkozás növekedéséhez és versenyképességéhez.

Egyszerű kezelés az ügyfeleknek

A könyvelők számára fontos dokumentumok kezelése az ügyfeleknek sokszor nehézséget okoz, amire hatékony, letisztult, funkcionalitást SAM előtt tartó kezelési felületeket biztosítunk.

Könnyű integráció

A SAM integrációjával további támogatás érhető el,melynek eredménye képpen a munkavégzés hatékonysága tovább növelhető!

Amennyiben a használt könyvelőprogram API-n vagy valamely más módon képes adatokat fogadni úgy rendszerünk összeköthető a programmal. Munkatársaink a lehető legrövidebb időn belül válaszolnak a részünkre megküldött integrációs kérésekre és kérdésekre.

A support@simpleaccounting.hu e-mail címen várjuk az integrációval kapcsolatos kéréseket, kérdéseket.

Hero illustration

Egy jó SAM mindent lát

A rugalmas és gyors szolgáltatás biztosításához elengedhetetlen a jó látás és a kommunikáció! Ebben segít a SAM!

Hero illustration

Egyszerűen, digitálisan

A rugalmas és gyors szolgáltatás biztosításához elengedhetetlen a jó látás és a kommunikáció! Ebben segít a SAM!

Hero illustration

Mobilapplikáció

Feltöltéssel azonnal a könyvelő rendelkezésére tudjuk bocsátani a könyveléshez elengedhetetlen számlát.

Hero illustration

Időhatékony

Előzzük meg a felesleges utazásokat és az ezzel járó költségeket, használjuk ki a digitális fejlődés nyújtotta lehetőségeket!

Hero illustration

Felhő alapú megoldás

A felhő alapú adattárolás elérhetővé teszi dokumentumjaink tárolását egy távoli helyen, ahol a könyvelők, cégek és az ügyfelek is hozzáférnek, mindezt fizikai adattárolás nélkül!

Lépjen kapcsolatba a SAM csapatával

Mik a sam előnyei?

A mindennapi használat során

  • A megtakarított idő mérhető és költségben kimutatható.
  • Dokumentumok átadása ellenőrzött körülmények között.
  • Minden könyvelt cég esetében azonos felületen történik a kommunikáció.
  • Beérkezett és küldött dokumentumok ellenőrizhetők.
  • Valamennyi feltöltött céges dokumentum azonnal elérhető.
  • Dokumentumok átadása után tisztán láthatók az elvégzendő feladatok.
  • NAV online felületéről érkező adatokkal történő gyors összevetés.

Technikai megoldások

  • Felhőalapú működés.
  • Szerződésbe foglalva vállaljuk a szolgáltatás minőségét.
  • Szakértői háttértámogatást nyújtunk.
  • Az adatok tárolása megfelel a mai biztonsági elvárásoknak.
  • Az adattárolás szervere Magyarországon
található..
  • Rendelkezésre állási paraméter 99,9%.
  • Magas felügyeleti rendszerrel védett szerverközpont.
  • Napi adatmentés.
  • Valós könyvelői igények által fejlesztve.
  • Fejlesztési észrevételek rugalmas kezelésének
SAM illustration

Árak

Mind a könyvelőirodák, mind pedig a szolgáltatást használó cégek részére mérethez igazított előfizetési díjat biztosítunk. Ezzel is elősegítve a felesleges kiadások csökkentését.

A személyre szabott díjak a rendszer használatát, és a feltöltött dokumentumok tárolását is magukban foglalják. Ezáltal kiváltható minden olyan infrastrukturális, vagy szolgáltatói platform, melyek eddig a keletkezett dokumentumok tárolására szolgáltak.

A Megrendelő által az Alkalmazás igényvételével nyújtott könyvelési szolgáltatást igénybe vevő saját Ügyfelek darabszáma (könyvelt cégek) alapján fizetendő alapdíj:

Könyvelőirodák részére
Cégek részére

1-5 Ügyfél esetén:

12.500,- Ft + ÁFA/hó

6-10 Ügyfél esetén:

10.000,- Ft + ÁFA/hó

11-25 Ügyfél esetén:

8.000,- Ft + ÁFA/hó

26-100 Ügyfél esetén:

5.000,- Ft + ÁFA/hó

1-25 bizonylat / hó esetén:

1.500,- Ft + ÁFA / hó / érintett Ügyfél

26-50 bizonylat / hó esetén:

2.000,- Ft + ÁFA / hó / érintett Ügyfél

51-100 bizonylat / hó esetén:

2.500,- Ft + ÁFA / hó / érintett Ügyfél

101-250 bizonylat / hó esetén:

3.500,- Ft + ÁFA / hó / érintett Ügyfél

251-500 bizonylat / hó esetén:

5.000,- Ft + ÁFA / hó / érintett Ügyfél

>500 bizonylat / hó esetén:

8.000,- Ft + ÁFA / hó / érintett Ügyfél

Rólunk mondták

SAM illustration

„Egyszerű bevezetést tett lehetővé a könyvelt cégek (Ügyfelek) felé”

„Számlák állapotának követése nagy segítség a mindennapi munka folyamán”

„Naprakészen, precízen látom a bejövő számláimat, és a pénzügyi munkatársam felé egyértelműen tudom dokumentálni a jóváhagyási folyamatokat is. Azóta nincs téves utalás, és egy kézben van minden számla és pénzügyi információ.”

Gyakran ismételt kérdések

Könyvelőirodák részére

Kivel kötök én, mint könyvelőiroda szerződést?

Szerződés a program (Simple Accounts Management) tulajdonosával (Smart Tech Investment Kft.) jön közvetlenül létre.

Ügyfelem milyen szerződéses viszonyba kerül a program tulajdonosával?

Tekintettel arra, hogy a szerződés a “könyvelőiroda” és a “SAM” tulajdonosa között jön létre, így jogi értelemben vett szerződés a felhasználó és a program tulajdonosa között nem jön létre.

Hogy kezeli a rendszer a számlák letöltését?

A program automatikusan frissíti a NAV rendszerből lekért számlák listáját esténként. Az esti frissítés nem akadályozza - lassítja a nap közben használatot. Ezen túlmenően természetesen lehetőség van manuálisan is frissítést kezdeményezni.

Eddig felhő alapú rendszert használtam, miben lesz ez más?

A SAM használata megkönnyíti a számlaképek kezelését és ezzel egy időben a kezelését valamint küldését. Nincs szükség külön felhő alapú tárhelyre ezzel egy időben pedig annak előfizetésére - karbantartására. Az applikáción keresztüli elérés illetve használat közvetlen elérést biztosít a könyvelést végző iroda részére. A számlakép illetve melléklet egyszerű használat mellet feltölthető - archiválható és ezzel együtt biztosítható a könyvelő részére.

Mi történik, ha a program/szolgáltatás nem elérhető?

Felhő alapú háttérben tárolja a vállalkozó az adatokat, melyek maximális biztonságát szavatolja a GDPR törvényi elvárásainak megfelelően. Tárhely karbantartása a vállalkozó teljeskörű feladata.

Van összekötés számlázási felületek között?

Jelenleg a szamlazz.hu és a billingo.hu felületekkel van programunk összekapcsolva.

Van lehetőség próbaidőszakra?

Megbeszélés szerint a kiválasztott Ügyféllel van lehetőség próbaidőszak biztosítására. (Max 3. hónap / 2 Ügyfél / ….. db számlaforgalom) . Amennyiben szerződéskötés történik az időszakot követően, abban az esetben ez az időszak díjmentes. Ellenkező esetben …. HUF + áfa / hó díjat számlázunk az iroda részére. A próbaidőszakra szükséges megállapodás aláírását követően biztosítjuk a hozzáférést és a bevezetési támogatást.

Cégek részére

Milyen felületeken érem el a programot?

A könyvelést megrendelő cégek részére applikáció és webes elérési lehetőség áll fenn. Applikáció elérhető az ismert online áruházakban, asztali eléréshez telepítésre nincsen szükség, a program online érhető el.

Van valós veszélye az adatvesztésnek?

Az adatvesztés lehetőségét rendszeres archiválással csökkenti a vállalkozó. Vállalkozó többek között szavatolja a mentésekhez hardware, szoftver szolgáltatást valamint az adatmentést és visszaállítást.

Van a rendszerhez háttértámogatás?

Igen! Szerződéses megállapodás szerint a Vállalkozó munkaidőben vállalja az értékesített termék folyamatos elérhetőségét illetve háttértámogatását.

Mi garantálja a szolgáltatási szintet?

Szerződésünk szerint garantált szolgáltatási szintet vállal cégünk, melynek dokumentált nem teljesülése esetén kötbérezési terhet jelent számunkra.

Ha vannak fejlesztési ötleteim azokat egyedileg be lehet építeni?

Egyik fő erényünk az igényre szabott fejlesztés lehetősége. Szerződött Ügyfeleink fejlesztési javaslatait igyekszünk szem előtt tartani és kéréseiket beépíteni a programba.

Miért előnyös a rendszer használata?

Gyorsabb, egyszerűbb kommunikáció az ügyfelek és a könyvelőiroda között. Applikációval elérhető felület könnyíti meg a számlák feltöltését és azok “összekapcsolását”, könyvelését státuszokkal jelölve.

Önálló cégként (nem könyveléssel foglalkozom) tudok szerződést kötni?

Programunkat, megoldásunkat a több telephellyel rendelkező vállalkozások részére is ajánljuk. Így ilyen esetekben előnyös lehet az általunk kínált megoldási lehetőség. (dokumentumok / számlák átadás – „mozgatása” telephelyek között)

Kapcsolat

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, és munkatársaink a lehető leghamarabb felveszik Önnel a kapcsolatot. A kérdések megválaszolásával segíthet nekünk egy személyre szabott ajánlat kialakításában.

SAM illustration